juldagen

Hola chicas!

Julen är över och den var supeeeer. Tio personer var vi en mi casa och det var skojsigt. Ska berätta mer sen för er i kirunachicsAB. Men nu är det så att jag inte har nåt att göra. Och jag vill till Luleå. Är det någon som vill följa med? Har försökt övertala min syster, men icke, hon vill plugga. Så sneeella, följ med någon!!
Och om ni inte vill det har jag ett annat grymt förslag, BODA BORG I SKELLEFTEÅ!!! Fy, vad roligt. Men om jag känner mina kära vänner så får jag nog åka solo på båda dessa äventyr. Men jag ska inte ge upp förrän lovet är över. Jag ska fråga alla jag känner om det inte är nån som vill följa!

See ya. :)


Kommentarer
Postat av: jenny

Haha notanx!:D Är är redan uppbokad på pengafylld resa så...

2010-12-25 @ 17:47:47
Postat av: Amanda

Nu?! Hörru...hur har du tänkt att jag ska hinna med det? ;)

2010-12-26 @ 15:14:22
URL: http://amandaniemis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0