2 december- Vem är Sharkeye?

Det är alltså min tur nu. Ja, min tur att efter killerhead avslöja vem som ligger bakom den farliga identiteten Sharkeye.

Namn: Jenny, J, Sharkeye
Ålder: 16 år
Bor i: Kiruna
Studerar:  på gymnasiet.

Gillar: Chicsen bakom denna blogg, lussebullar, shopping, pengar, att gå och lägga mig tidigt, gnälla, DjejBii, Stockholm.

Ogillar: Efter klockan 3 på natten, vakna, idrott, gödsel-oliver, finska krigsfilmer(pappa har nån sån, har aldrig sett nån men dom ser fan dåliga ut), kyla, vinterjacka, och mycket mycket mer, så mycket så ni kan aldrig ana.

Men nu ska vi inte fokusera på det negativa i livet!

Jag vet inte riktigt vad man kan berätta om en sån som mig. Jag är en såkallad bodybuilder och älskar allt som har med gym och träning att göra. Jag älskar att dricka smarriga proteindrinkar och dricka sån där gejnomax. Det gör mina muskler starka och snygga. Jag kan till exempel trolla med dom. Vipps tjolavisp och så kom det fram en banan kanske.
Nej jag skojar bara.

Jag vet inte ritkigt vad man kan skriva här. Men ni får nog veta lite allt möjligt i sinom tid.




Trackback
RSS 2.0