Kafute once again

Jahapp, jag trodde att det äntligen var över för mig nu. Men näädå, Amanda och Emilia ville att jag skulle följa, men efter denna gång blir det aldrig mer. Hehe.
Och imorgon är det klassfest! Det ska bli roligt (tycker jag och minitoe iaf). PEPP!

Måste skicka in ett julerim till kicks jag med, herre om man vinner!!

hej på dig
ser du mig
jag gillar chips
och du har hot lips
ikväll e de fest
är du en best
tjing tjong
jag kan se din dong dong

Dagens julerim till denna blogg. Tror kanske inte att jag skickar in den till kicks...


Kommentarer
Postat av: jenny

Rebecca, kunde du ints tå emot grupptrycket???:o



Jooo, skicka in det där rimmet, det var ju jättefint!

2010-12-02 @ 20:12:57
Postat av: Amanda

Haha!

2010-12-02 @ 21:11:24
URL: http://amandaniemis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0