Lucka 12

Idag ska jag berätta om min fina vän Peebrain, eller som hon egentligen heter, Evelina! :)

Det känns som att vi har varit vänner hela livet, typ. Men faktiskt så har vi inte varit det så länge. Vi två blev kompisar genom Jenny och Fanny. E blev vän med Fanny och Jenny i sjuan (eller var det åttan?) men vad hon inte visste då var att det hängde med en tjej som hette Amanda på köpet!! När jag lärde känna E var hon en ganska blyg liten flicka som inte sa så jättemycket. Men eftersom hon började hänga med oss så blev hon bara galnare och galnare för varje dag! Och det på ett bra sätt alltså ;)
Vår vänskap utvecklades och nu så är hon en av mina bästaste vänner! Här är några saker om Evelina:

- Hon gillar att baka och laga mat, och är mycket bra på det!
- Hon hatar korvstroganoff
- Hemma hos henne äter man alltid hur mycket goda saker som helst
- Blött papper är nog bland det värsta hon vet (eller det var det förut iaf, nu vet jag inte riktigt..)
- Hon har jättefint hår; långt, blont, tjockt och lockigt!
- Hon brukar ha guldiga smycken
- Hon är väldigt söt!
- Hon brukar äta konstiga ostbågar och konstig ost från Norge
- Hon badar när det är typ +5 grader och tycker det är jättevarmt och skönt då! Haha.
- Hon älskar vintern och att köra skoter. Hennes skoter är blå. Den har jag åkt på.
- Evelina brukar vara husmora
- Hennes skratt är härligt (och väääldigt högt) och smittar av sig så man också börjar skratta!
- Hon älskar att äta!










Kommentarer
Postat av: rebecca

Fint skrivet! :)

2010-12-12 @ 16:37:36
URL: http://rebeccaafjallborg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0