Lucka 13!!!

Och nu mina damer och herrar, flickor och pojkar, gubar och gummor....

Det är för mig en ära att presentera The one and only;

Rebecca Fjällborg
Kodnamn; Killerhead

Vi börjar väl som i alla vackra berättelser då... Det var en gång... Nej, det var för uttjatat och orginellt. Och rebecca är inte orginell. Hon är unik!!

Det känns som att vi alltid känt varann jag och Rebecca, på något vis. Vi har typ dendär dendär fina-kan-prata-om-detmesta-relationen trots vår ringa bekantskap.
Men hörrni, jag var faktiskt före Fanny med att lära känna brudarna Minitoe och Killerhead. På konfirmationen och konfirmationslägret för 2 somrar sen! Det är en liten saga i sig, och bekantskapen blev då inte lika stabil som den är nu!

Detta kapitel tog sin början den 23e augusti, då vi alla 94chics tog steget innanför Hjampis dörrar. Vi kände fläkten av nya kunskaper och visdomar. Nä jag skoja bara.
Vi kände såklart doften av en nyfunnen vänskap (Rebecca har mycket många väldoftande parfymer :) )
Jag, Roadface och Sharkeye trixade in oss på MSP medan Bigfoot började NV (tillsammans med Minitoe och Killerhead). Tack vare detta val kom de M och K in i tha gäääng.

Vi har haft en del fina dagar och kvällar tillsammans. Mycket skratt och prat och i Rebeccas sällskap har man aldrig tråkigt!! Hon sätter dendär extra kryddan på tillvaron, och saltar och pepprar med sitt klingande skratt och härliga påhitt! En riktig toppen tjej med andra ord. =)

Rebecca är;
- ...Killerhead
- ...smart
- ...mycket söt
- ...förtjust i parfymer och har en söt liten samling
- ...en av alla som följer julkalendern!
- ...förtjust i julen
- ...en husmora
- ...en duktig bagare
- ...en skoteråkare
- ...en Kirunabo
- ...en härlig tjej med


Rebecca är inte;
- ...förtjust i fruktsallad!?
- ...elak
- ...blond nå mer



En vacker sommarflicka i full fart med att fixa midsommarstång under konfan! :D


Varmt i solen på bryggan, och skönt att plaska med fossingarna i den isigt kalla torneälvens vatten, eller hur Killerhead? :D


Laddad till 1000 för KF (kiruunafestivalen) summer of -09


Pizzakväll hos emilia i höstats!!




Rebecca i mitten. På JC-visningen!!
En cool tjej i lyxförpackning.





Kommentarer
Postat av: rebecca

DU är söt!!! :D

2010-12-13 @ 18:29:54
URL: http://rebeccaafjallborg.webblogg.se/
Postat av: jenny

Men Evelinaaaa, orginell BETYDER ju typ unik. Nu har du nog bladat ihop orden lite. Roligt :D hehe,. söta bilder ocks¨å!!!

2010-12-13 @ 18:38:56
Postat av: Fanny

Du har fel i en sak: hon är förtjust i parfymer och har en ENORM samling! :D hahaha

2010-12-13 @ 19:30:40
URL: http://fannykohberg.blogg.se/
Postat av: Evelina

1. Unik är ett vackrare och lättare ord.

2. Enorm är oxå en underdrift, så... underdrift som undedrift tänkte jag.



Ni vet, jag gör inte fel med flit ;D

2010-12-13 @ 21:34:31
URL: http://evelinamarkstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0