Lucka 19 nu

Nu är min stress från helgen över
Jag har bara en bror inte flera bröder
Igår hade jag på farmors gamla shorts
Dom är glittriga och nej, min farmor heter inte George (Gortsh)
Imorgon kommer jag vakna när det fortfarande är mörkt
Men det är det ju hela tiden, så då var det ju lugnt
På fredag då är det jul
Det tycker jag är rätt så kul
Det var det igår också när vi var hemma hos mrs J
Det kan hända att grannarna tittade ut genom fönstrena när vi ropade hej hej!
Nu undrar jag vad jag ska göra härnäst
Ta en joggingtur eller bara sätta mig på en häst?
Jag tror jag väljer att sova
Och jag kommer somna fort kan jag kan jag lova

Kanske

God natt och god jul!






Kommentarer
Postat av: j

hahahahaha fyf fan vilket bra rim amanda!!!! xd hahahahahahahahah gortsh xd hahahhaah

2010-12-19 @ 23:21:10
Postat av: Rebecca

hahahahaha, grymt!

2010-12-20 @ 17:40:15
URL: http://rebeccaafjallborg.webblogg.se/
Postat av: Fanny

HAHA, farmor meningen var klart bäst! XD

2010-12-20 @ 22:19:55
URL: http://fannykohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0