Lucka nummer 15

Bambarabam! Det är dags för lucka 15 och den här veckan sviker vår fantasi oss litegrann. Så vi har inte riktigt kommit på nåt att skriva om. Så då bestämde vi att man får skriva om vad man vill den här veckan! Så jag tänkte bjussa på ett härligt julerim made by myself och så lite bilder.

Julskinskan har rymt
det är ju jävla grymt
Och alla dessa juleklappar
gör oss till ena fattiglappar
men julen är ju ändå bäst
speciellt om man skulle ha grillfest
ingen dansar väl runt granen
kanske bara den fulla hanen
snart är det dags att lägga sig
undra sa flundra om tomten är gay
gud så jäkla skönt att slappa
det är nog dags för mig att börja rappa
kirunachics är ju helt enkelt bara bäst
och alla gillar vi att gunga gunghäst

Så vackert att man får tårar i ögonen. Eller?


Här kommer lite vackra bilder på mina vackra vänner. Under de har jag skrivit nåt kuligt.. :)


Det här är bigfoot. Akta er för hennes sjukt stora fötter. Jag lovar, de krossar ditt huvud om du skulle få en på dig. En snabb fakta om bf: very, very vig som ni kan se.


Det här är agent sharkeye. Sharkeye 2,0. Livsfarlig om ni kommer för nära, för då biter hon. Men om ni håller er på avstånd kan hon vara riktigt hygglo. Jiddra inte med agent sharkeye 2,0!
Snabb fakta: Kan vifta på öronen och sjunga som en gud.


Tredje chican är roadface. Låt er inte luras av hennes smittsamma leende. Inuti henne bor en gangsta som kan komma ut när som helst. Känn fruuuuuuktan för ROADFACE.
snabb fakta: kan prata baklänges som att det var framlänges.


Näst sist har vi peebrain. Tro för all del inte att hon är dum i huvudet. Nej om ni försöker lura peebrain kommer det en hämnd utan dess like. Med hennes starka armar, snabba fötter och smarta skalle är ni alltid ett steg efter!
snabb fakta: skrattar ofta och högt, gillar att kramas, boxas som paulo roberto


And the last one.. minitoe. Miss minitoe om jag får be, mina damer och herrar. Miss minitoe tar fram sitt hemliga vapen när ingen anar det och går till attack. Hemligheten finns i hennes väldigt små tår. Men tro inte att små tår inte kan åsaka smärta. Smell it, smell it, now take it!
snabb fakta: diggar yoga, är mycket bra på att tappa bort saker, kan typ alla repliker till förhäxad utantill


Så alla läsare. Försök inte er på oss, kirunachics! We got the power.


Kommentarer
Postat av: j

hahaha den var kulig ju! Jag kommer EJ att kunna toppa detta imorn

2010-12-15 @ 22:06:45
Postat av: Amanda

Hahah! Känns som att jag skriver "haha" i varje kommentar.

Det var roligt iaf, jag fick mig några skratt, hehe. ;)

2010-12-15 @ 22:28:58
URL: http://amandaniemis.blogg.se/
Postat av: Fanny

asgrymt juh killerhead! :D Men det är klart, killerhead kommer ju bara på kick ass-bra rim !

2010-12-16 @ 16:45:15
URL: http://fannykohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0