Pepparkaka i mitt hjärta

Jag gillar att jag sitter och äter pepparkakor. Det är rätt coolt va? Iallafall, jag vet inte vad jag ska göra nu. Jag vill träna, men nej. Jag vill äta en apelsin, men nej. Jag vill att det ska bli jul, men nej. Jag vill ha en bananaspilt, men nej.. Jag vill... åh jag vet vad jag vill!! Jag vill kolla House. Kan det bli bättre? NEPP!




Idag går dagens ros till Killerhead som startade starkt i Kirunachics julkalender.
Dagens ris går till.. nja, alltså den här dagen har varit alldeles för kulig. Vi skiter i dagens ris idag.


Kommentarer
Postat av: rebecca

Man får buga och bocka!

2010-12-02 @ 08:14:02
URL: http://rebeccaafjallborg.webblogg.se/
Postat av: Miss Peebrain

Alltså, pepparkakor är bara för gott :D Lovelyyy

2010-12-02 @ 17:16:56
Postat av: jenny

Vilken fin bild med snöflingorna och allt. Lovely

2010-12-02 @ 20:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0