Vars fan är mitt band?

Goderafton damer och herrar. Det är måndag idag och det betyder att det snart är jullov. Niceprice. Imorgon är MSParna lediga, det tycker jag är trevligt för de! :) Men vi på NV har inte heller så tokig dag. Först på morgonen har vi kemi och då ska vi räkna lite härliga substansmängder och annat skojsigt. Sen ska vi titta finding neverland på engelskan och efter det har vi svenska och då gör alla ingenting. Sen är det snipp snapp slut för den dagen.
Justdeja, skulle vi ut och äta lunch imorgon eller? Jag hängde liksom inte riktigt med där i alla svängar.

/tomtefar



bästa bilden på bästa laget!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha jag diggar bilden!

Ja, vi ska på stan imorn. Vi går på safari och man får ju äta lunch om man vill, det ska iaf jag göra! :)

2010-12-20 @ 17:45:31
URL: http://amandaniemis.blogg.se/
Postat av: emilia

killerhead, jag klarar mig inte utan dig på lunchen!

2010-12-20 @ 20:33:40
Postat av: Rebecca

What do ya mean minitoe? Men just det, det är ju julbord imorgon!!!! NEJ, då äter vi fan på skolan!!

2010-12-20 @ 20:46:33
URL: http://rebeccaafjallborg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0