Amen böla rå!

Nu drar jag iväg på bio. Cornelis... ja, vi får väl helt enkelt hoppas att filmen är bättre än hans musik. Och då kanske ni alla undrar varför jag ska gå på den här filmen då? Jo, då ska jag minsann tala om för er att lilla mamma hade ingen att gå med så då ställde jag ju självklart upp.
Och jag höll på att få panik sharkeye, spanskaläxa?! Men sen slog jag en liten pling till minitoe och så blev dimman jag levde i för ett kort ögonblick till klar och blå himmel.

Ojojoj, nu måste jag tydligen snabba mig. Imorgon kommer första luckan att öppnas och bakom den ligger MOI. Bli inte allt för ivriga nu, men jag kan avslöja att något stort kommer att hända... Spanky.


gotlandia en sommardag mitt i livet


Kommentarer
Postat av: Amanda

ja alltså... Tycker inte filmen verkar så värst kul men hoppas jag har fel!

2010-11-30 @ 18:43:54
URL: http://amandaniemis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0