Det är aldrig försent att ge upp

Känner ni min positiva inställning flöda genom luften? Tro mig, det gör inte jag!
Jag vakande just upp ur en koma som varade i två timmar och nu ska jag äta och idag blir det..... blodpudding! PUBLIKENS JUBEL! Det känns otroligt härligt att den där maträtten kommer att förfölja mig till graven.
Sen vill jag påminna er att jag inte är så här negativ hela tiden, jag befinner mig bara i en smärre svacka!



En dag som denna vill jag tacka er för att ni stöttar mig i mina svåra stunder ;)



 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Det är ingen bra tid för någon av oss...alla ligger och sprattlar på botten just nu...

2010-11-24 @ 19:36:23
URL: http://fannykohberg.blogg.se/
Postat av: jenny

Alltid vänner! Alttid alltid...

2010-11-24 @ 20:30:29
Postat av: rebecca

Hahaha fanny, jag gillade din kommentar att vi liggar och sprattlar på botten, haha! Men ja, det känns skönt ändå att ha vänner. <3

2010-11-25 @ 08:13:34
URL: http://rebeccaafjallborg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0