En gång är ingen gång, två är lika med noll

Idag har det varit en sån där dag som man lika gärna hade kunnat jämföra med bruna bönar(vilket inte smakar så trevligt)! Av detta kan vi alltså dra slutsatsen att denna dag inte har varit trevlig. För övrigt så går dagens klant-ros tiiiiiiill... A/Roadface som har lyckats än en gång!!! Grattis från den som vet vad du går igenom <3

Nu ska jag avvika till sängen och där ska jag spendera några minuter före jag går till sångträningen inför lucia.  



På gamla goda tiden då jag hade en rosa mössa. Häftigt säger jag bara!

/E.R


Kommentarer
Postat av: jenny

Haha bruna bönor...Varför var denna dag ine bra? Lycka till på lucian!

2010-11-23 @ 17:42:19
Postat av: rebecca

sötish :)

2010-11-23 @ 20:17:31
URL: http://rebeccaafjallborg.webblogg.se/
Postat av: Fanny

söt du var! snygg stil oxå!

2010-11-24 @ 18:36:29
URL: http://fannykohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0