Hello friday

Hallå kära vänner!

Jag har läst era inlägg och jag måste säga att jag saknar mina tokiga människor (ej vänner, ni är för tokiga för det tror jag). Hade gärna hängt med er ikväll och jag är säker på att ni saknar mig och min humor. (och gör ni inte det ska jag minsann se till att ni ångrar er när jag kommer hem!)
Men jag har haft det väldigt trevligt i studenternas värld. Jag har shoppat en del idag, bl.a. ett par skor! Och ni får se allt när jag kommer hem! Har även inhandlat en julklapp också, och imorgon ska jag på ännu en julklappsjakt.. :) Jag har en liten idé till mina kirunachics som kanske går i verket. Men vad det är får ni inte veta förrän det är klappat och klart. Tihi. *fjortisskratt*

Men, jag hoppas ändå att ni har det underbart och att ni har det skojsigt värre ikväll! Tjingeling.







Bjussar på tre ljuvliga bilder på migsjälv.. hehe


Kommentarer
Postat av: jenny

VISA SKORNA

2010-11-27 @ 11:51:38
URL: http://kirunachics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0