Hva' gør vi nu, lille du?

Jag kom alldeles nyss hem från sångträningen med lucia. Satan vad vi rockade loss!

Nu när jag ser och hör att nästan alla har varit på den där föreläsningen med han som sakande båda armar och ben så vill ju jag med. Men istället gick jag och rebecca och skötte om barn som inte direkt var så himla närvarande. Hörrni, om ni ser det här! Pallra er dit nästan gång. Vi kommer kanske till och med bjuda på saft och bulla, spännande va? Morr!
Gissa vad jag gör då när jag egentligen har ton av saker att göra. Jo, jag gör ingenting. Men tummen upp för det för här ska vi inte vara negativa!!



Jag ville visa en bild på en mycket speciell färja som går fram och tillbaka mellan Kolhättans färjeläge till Svanesunds färjeläge. Dagens ros går alltså till denna sak, som gör det möjligt för alla att gå på vatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0