Jag är en av de överlevande!

Oj herre det här var den värsta bilresan i mitt liv. Klockan ett stack vi från Kiruna och nu, typ tio timmar senare är jag framme i en liten studentlägenhet i Umeå. De sa på radion att det var snöstorm efter Skellefteå, men jag tänkte "äh, vafan de överdriver väl säkert". Tro mig, det gjorde de inte. Vi körde i max 30km/h på de värsta ställena. Vi fick stanna och ha på varningsljusen och allt var förjeeeevligt. Nä, uschuschusch nästa gång kommer vickan till Kiruna så då slipper jag åka bil, buss eller tåg. Meehehe.

Sovgott, kirunachics och alla idoler till oss kirunachics!


Efter att ha fikat i typ -28grader idag kände jag för att åka tillbaka hit! :)


Kommentarer
Postat av: jenny

haha ja säg det till henne! Fortsätt gärna uppdateringen! :) Kul att se vad du har för dig

2010-11-26 @ 16:21:04
URL: http://kirunachics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0