Keeeeeeep rockiiiin'

Nu är jag tillbaka från min dvala jag har haft två dagar i rad, men nu fan. Nu är jag på topp!
Hela den här dagen har annars rullat på som vanligt. Inga missöden har skett heller. Vi får ju inte gå och bli omissnödiga. Det går inte för sig!!!
Imorgon ska jag, bigfoot, roadface, sharkeye och kanske peebrain gå på stan. Det enda jag kan tänka på är att sitta och dricka en caffé latte inne på safari. Saken är bara den att jag inte riktigt känner så starka känslor för just caffé latte. Skit också! Jag ska nog istället satsa på en varm choklad med marshmallows.


 

Jag vill ägna en tanke till:

1. ..mina underbara tofflor. Vad skulle jag ha varit utan er? 
2.... Killerhead som just nu sitter i en bil till Umeå. Kämpa på!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, den där tanken om kaffe latte var bra, synd dock att det inte fungerar i praktiken ;) Tofflor for life! Minaär livsnödvändiga, och välanvända, sulan har typ lossnat!

2010-11-25 @ 17:51:17
URL: http://fannykohberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag gillar dina tofflor Emilia! Och jag älskar mina tofflor också trots att mina fötter snart sticker ut från tofflorna pga alla hål i dom!

2010-11-25 @ 19:02:49
URL: http://amandaniemis.blogg.se/
Postat av: jenny

Dom var väldigt fiiina

2010-11-25 @ 19:41:38
Postat av: Rebecca

Jag är framme och har överlevt! Men jävlarihelvete, det här var den värsta bilresan någonsin. Vi körde i 30km/h från Skellefteå för att vädret var bajs. Nu, typ 10timmar sen vi lämnade Kiruna har jag anlänt till ett litet studentrum!

2010-11-25 @ 22:46:11
URL: http://rebeccaafjallborg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0