Namntävling

Hej och hå, första inlägget på mongobloggen! :D Nä, men jag har inte kunnat blogga här förrän nu, så jag känner mig lite efter.... Men men, kika gärna in på Bloggen med stort B, ett måste!

Ja, nu tänkte jag såhär , att eftersom jag inte har något smeknamn, så måste ni komma på ett! Förslag av alla slag är välkomna, har själv funderat på BIGFOOT, ironiskt nog. Men jaaa...kom med förslag! Jag kan ju alltid kalla mig för kossan, men ja, personligen är jag inte särskilt förtjust i det namnet....
Vinnaren får....hm, det beror ju förstås på vem vinnaren är, men jag ska fundera ut ett pris. En liten fin överraskningspresent kanske?
En seriös bild kan vi väl ändå börja med. Tycker att ni inte behöver få se mitt verkliga jag ännu... mohahahahaaa

Kommentarer
Postat av: Amanda heter jag

Ja bra! Bigfoot blire!

2010-11-23 @ 13:20:43
Postat av: jenny

Bigfoot!!!

2010-11-23 @ 15:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0