Safari

Ja, vi var med om både en och två roliga upplevelser idag. En av dom var det som minitoe skrev nedanför, haha, asså fan vad jag garvade när hon sa att hon trodde att han hette Gust! Men det bästa var hennes min när  Fanny berättade för henne att han hette Guss...HAHA Dagens roliga...

Jag älskar verkligen fika på Safari med alla er små pluttor, det är typ det bästa som finns. Och bara prata om allt mellan himmel och jord och bara umgås och inte tänka på annat än nuet. Tack tack tack för att ni är underbara!

Ikväll fortsätter det hemma hos mig, kanske med en film? :)


En bild tagen från någons blogg. Tyckte den va het.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja, den där minen är oförglömlig! haha



Kansek från min blogg möjligen, eftersom jag håller i kameran? eller?

2010-11-26 @ 17:26:38
URL: http://fannykohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0