Sanka Lucia, Sankta Luciiiaaaa

Nu är det gjort och det var inte så hemskt som jag befarade att det skulle bli.

Vi gick nerför trappen och ställde oss i ett led. Hjärtat slog FORT!
Vi ställde oss i ett led. Hjärtat slog FORTARE!
Relle började intervjua tjej efter tjej. Jag lovar att jag kunde höra mina egna hjärtslag vid denna stund.
Relle ställde den första frågan och jag öppnade munen. Mitt hjärta stannade.
Och sen släppte allt och jag stod och pratade där trots att man inte hörde vad man sa för att micken inte hade alla hemma ;)
Efter det så dansade vi runt granen.

Nu sitter jag och äter gooodis. Det är min belöning för att jag ha fått ihop en skräckberättelse på engelska, haha!
SNIPP SNAPP SNUT SÅ VAR DEN HÄR DAGEN SLUT!



Brist på andra foton så tycker jag att jag ska visa mitt korthus jag gjorde när jag hade brist på annat!

/E.R


Kommentarer
Postat av: jenny

Jag gillar Fanny där i bakgrunden!

2010-11-22 @ 13:04:10
Postat av: Anonym

fy vad kung du är emilia! :D

2010-11-22 @ 15:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0