Stunden då allt var försent..

... och blodpuddingarna låg utspridda över golvet!

Det är inte lätt när det är svårt säger jag bara. Idag så hände det alla har väntat på!
Allt började med att jag lastade upp tre sycken perfekta blodpuddingsbitar på min tallrik. Sen så plötsligt rubbades hela mitt universum av att tre stycken vilsna själar stod utanför matsalen(J, E.M, A) och såg allmänt vilsna ut. Vänlig som jag är så skulle jag försöka få deras uppmärksamhet.
Tänk er detta händelseförlopp i slow-motion:
1. Jag ser att de kollar på mig och då blev jag lite ivrig eftersom jag hade försökt att få deras uppmärksamhet i flera sekunder.
2. Jag lyfter upp min högra arm för att vinka och i den vänstra handen har jag tallriken med blodpudding på.
3. Då när jag just ska göra min vinkning så flyger min tallrik upp i luften på grund av att den högra handen kom liiite för nära den vänstra handen.
4. Det regnar blodpudding över mig.
5. SKRATT UTBRÖT BLAND MÅNGA AV DE ÄTANDE!

Som sagt.. Det är verkligen inte lätt när det är svårt!

Och förresten, idag ska jag och J aka Sharkeye gå på Harry Potter 7! yiiihhhaaaa!



En vacker dag så ska denna mat få igen..

/E.R


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha!

2010-11-22 @ 17:40:33
URL: http://amandaniemis.blogg.se/
Postat av: rebecca

moahahahaha!

2010-11-22 @ 19:28:34
URL: http://rebeccaafjallborg.webblogg.se/
Postat av: Fanny

HHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA.



Du är en jäkel på att uppdatera emilia, men det är klart, du har ju ingen annan blogg att uppdatera på :)

2010-11-22 @ 22:36:18
URL: http://fannykohberg.blogg.se/
Postat av: jenny

HAHAHAHA

2010-11-23 @ 15:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0