Tell me what it takes..

..för att jag ska få ha ett liv som inte innehåller trigonometri eller jonbindningar?

Jag dör av hjärndödhet och jag känner att sömn hade suttit bra nu!

Men nu ska jag inte vara negativ, nejfan! Jag kan berätta att det var minifrasbakad torsk i skolan. Jag åt fyra stycken potatisar och nio stycken fiskar. Jag är mätt fortfarande eller så kan mättheten vara från middagen jag åt för tre timmar sedan. Men jag tror starkt på att det är fiskarna som ligger bakom det.
Visste ni förresten att jag har genomlevt 870 måndagar under hela mitt liv? Det är värt lite jubel!


Dagens hederspris går tiiiiiillllll..... Tudor för en mycket bra prestation i söthet. Grattis!


Kommentarer
Postat av: rebecca

Moahahaha!

2010-11-29 @ 20:33:30
URL: http://rebeccaafjallborg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0