Fredagsskit

Skitskitskit. Jag är ordentligt sjuk nu. Jag ska sova och dö för att ännu en helg går till spillo med att ligga i sängen hela dagarna. Jag kommer inte få köpa remmar på marknaden, kommer inte kunna ha melodifestivalkväll med mina chics, kommer bara ligga och tycka synd om mig själv medans det känns som att jag är överhettad samtdigt som jag fryser och inte kan prata normalt.

Eller så trotsar jag sjukdomen och tar några alvedon och är med chics ändå..?

Som tur var fanns choklad-kockostoppar från marknaden när jag kom hem. Räddade ögonblicket.





Kommentarer
Postat av: rebecca

määäh, du skulle ju va med määj idag ju :(

2011-02-11 @ 16:38:57
URL: http://rebeccaafjallborg.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Du är med oss om du orkar!! Tycker synd om dig, bli frisk och krya på dig! :)

2011-02-11 @ 16:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0