Prinsen står vid sitt ord

Jag kräver att ni från och med nu ska kalla mig för Prinsen. Det skulle passa så bra till min nya Prinsfrilla, och den sk. Prinslooken. Kanske en bild på det nyklippta håret i framtiden.

Men inte just nu, för jag har lovat att lägga upp ett par bilder från i lördags när vi alla var så snygga och tryckte på bigfoots rum. Mys.


Visst är Fanny lååååång? :D

Puuuuuttti

Men herregud så söta vi var, visst?


NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU väntar vi alla i hela sverige på Solsidan (som jag tycker är en aning överskattat) och sedan ska jag läsa Baklängeslivet av Per Nilsson som är exakt som Benjamin Button.

Vad ska ni göra?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0