Vi har också sommar Emilia...

NOOOT! Haha, lurad du blev!

Nej men jag tycker faktiskt att det är riktigt mysigt att känna kylan bita på en inifrån, då man är frusen dygnet runt. Men det är ju jättetrevligt att ha -30 grader blåst i ansiktet på väg till bussen. Ja, helt okej måste jag säga att det är. Och inomhus så sitter jag ju bara med tjockaste tröjan på och dubbla byxor och sockar men det är sååå nice.
Märk inte min ironi i detta inlägg, nejdå, jag är så lycklig så!



Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, min teckning när jag räknade matte. Men jag gjorde ju inte så mycket matte som ni ser ovan. Mehe.

PUSS från:


Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh, har du ritat Frid Gustavsson? det ser ut somd et iaf ;)

2011-02-24 @ 17:52:32
URL: http://fannykohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0