hej

Dagens "ha gjort-lista":

Jag har kommit hem.
Jag har gjort matte.
Jag har ätit makaronilåda.
Jag har tränat på spanskan.
Jag har suttit framför datorn.
Jag har ätit yoggisar.
Jag har ätit ett chips.
Jag har lyssnat på musik.

Dagens "jag vill göra-lista":
Jag vill städa.
Jag vill vara med mina kompisar.
Jag vill äta frukt.
Jag vill träna.
Jag vill ha ett liv.
Jag vill leka med mina hundisar mer.
Jag vill vara med el chico med stort E.

Dagens "jag borde ha gjort-lista"
Jag borde ha städat.
Jag borde ha gått på en långpromenad med hundarna.
Jag borde göra något vettigt.

Men jag har ändå haft det kuligt idag!


Kommentarer
Postat av: jenny

Haha ETT chips?

2011-01-27 @ 15:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0