LOOOONG TIME NO SEE!

För några veckor sedan bröt jag min ed att jag skulle skriva minst ett inlägg om dagen. Sen så gick det bara utförs och det slutade med att jag inte skrev på några veckor. Hur kan något så tragiskt hända?Det är så här att ingen riktigt vet så det är fortfarande ett mysterium!
Men den goda nyheten är att jag svär en ny ed nu. Så.. Jag, Emilia/Minitoe svär på min lilltå att jag ska skriva minst ett inlägg om dagen.

Idag eller om en halvtimme ska jag vara med Kirunachicsen -2 st. Det blir Roadface, Sharkeye och Bigfoot och jag hemma hos med mig med tonvis av frukt. GRR!













Kommentarer
Postat av: jenny

Det är bra, och haha paltbilden :D

2011-01-15 @ 10:15:30
Postat av: Fanny

HAHA, jag ser ju ut som ett litet troll på alla bilder! :D diggar paltbilden, haha ;)

2011-01-15 @ 18:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0