ÖVERLEVNAD

Denna bloggen ska överleva. Även fast det bara är jag som skriver så tänker jag aldrig ge upp. Och när skolan börjar ska jag jaga mina vänner som liemannen i sims tills de börjar skriva. Så håll utkik, snart kommer liemannen med en yxa i en stad nära dig!

Förresten, om ni vill veta så har jag Amanda och Emilia varit och tittat när Fanny åkte skrillor idag. Det var rätt roligt, men i slutet blev det lite smått kallt. Vi älskade de små barnen, vi ville gärna ta med oss varsitt hem. Men vi vågade in fråga om man fick. Fanny, du kanske kan fråga din tränare åt oss? :)

tjingeling från mig
kom alltid ihåg, jag ser dig


jenny ta och kom hem nu förfaaan! vi saknar ju dig här i nårrlandia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0