they tried to made me go to rehab

NO NO NO! Imorgon kommer tjejerna i klassen över till mig, skojsigt! Fanny, har Emilia ringt dig? Hon hade goda nyheter (väääääldigt goda)...! Sedan på lördag är det PARTYPARTY. Hannah, Jennifer, Emilia, Jenny, Amanda, Evelina, Hampus och Fanny kommer hit för att fira min födelse. Födelsen som skedde för snart sjutton år sedan. födelsen som ska firas på lördag! Då blir det skojigt värre. Alla kommer i en klädkod, men ingen vet vad nån annan har. Det blir AWESOME. Sen har jag förberett en gåta till varje person (lugn jennifer, om du inte klarar den så får du hjälp!) och en frågesport. Jag är miljöskadad.

Nu kom firework med katy perry på spotify. När jag hör den vill jag köra friskis och svettis. sparka hälarna i röven! precis som jag gjorde när jag var med jenny! Jenny, ska vi gå på söndag?!?!?! :D



cpigaste vädret ever idag!

Kommentarer
Postat av: jenny

Fy fasen vad kul det ska bli!! :) Jo vi kör

2011-01-28 @ 13:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0