Tisdagens händelse...

När jag läste amandas dagens händelse (HAHAHAHAHAHA) kom jag på att jag glömt att skriva vad som hände i tisdags.
Föreställ er detta scenario framför era ögon:

Jag fick min avi från HM och tänker ÄNTLIGEN. Nu ska jag hämta mina kläder. Så jag och mamma for till ok här vid coop. Jag har alltid hämtat ut där och när jag beställde så prickade jag för ok för att vara säker på att få rätt.

Jag går in, ensam, och räcker fram avin. Efter ett tag säger hon "men du ska inte hämta ut den här.."
Efter några sekunders stirrning från min sida säger jag bara "jo".
Kassörskan ler lite och säger "eh, nej den här ska hämtas ut från ok på stan". Pinsam tystnad råder alldeles för länge.
När jag äntligen förstår vad hon menar säger jag bara jaha. Och så står jag kvar ett tag till, bara för att visa vilket oförstående mongo jag är såklart. Sen går jag.
När jag kommer till ok på stan och fått ut mitt paket känner jag mig mycket bättre. Glad till och med. Så vänder jag mig om för att gå och ser en kille från skolan som jag läser en kurs tillsammans med komma in. Sen hör jag killen i kassen ropa "hejhej!". På något konstig, udda vis så tänker jag att han sa hejdå till mig så jag vänder mig om och ropar "hejdå" tillbaka. Killen i kassan och killen från skolan vänder sig om och tittar ett tag på mig. Hm... Efter en pinsam uppbarelse där jag insåg att killen i kassan sa hej till killen från skolan vänder jag mig om och springer ut och hoppar i bilen.

skeeemmigt.


Kommentarer
Postat av: Fanny

HAHAHAAA, så jäkla rligt. Fast samtidigt tkr jag synd om dig, för det måste ha varit sååå piiiinssaaaaaaaaaaaaammmmmmtttt!

2011-01-13 @ 17:52:35
URL: http://fannykohberg.blogg.se/
Postat av: Amanda

HAHAHAHA, såå roligt rebecca! :D

2011-01-13 @ 19:10:21
Postat av: Evelina

heh, ojhoppsan!! Lite skämmigt där kanske, men va fan, vi fick en rolig historia!! :D

2011-01-14 @ 13:01:13
URL: http://evelinamarkstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0