Det är ju ingen som bloggar nå mer

och eftersom jag inte har något annat att göra än att vara inne på detta sega internet så kan ju jag skriva nåt. Fast vad har jag ingen aning om. Ne.. nu har jag suttit och tänkt vad jag ska skriva om i tio min. Inga ideer.

Vad gör ni förretsten? Har ni kul? Ska jag säga vad jag har gjort idag? Okejdå.

Jag har bakat. Chokladmuffins. Det slutade med att det låg kakao och mjöl överallt. Slickepotten gick av. Fult ord förresten. Och nu är mina kläder brunfläckiga av choklad och kakao också. Och jag tog bara med mig ett par byxor. Plus shorts. Smart. Nu förstår jag varför man ska använda förkläde.

Hoppas dom är goda iaf. Ska smaka.

Nähä, och inte går det att sätta en bild heller. Kul. Tänk en egen bild i huvudet!

/Amanda


Kommentarer
Postat av: jenny

Jo jag har skrivit! :D



Fin bild jag tänker mig. Smart amanda

2011-06-26 @ 22:52:03
Postat av: Fanny

HAHAHAA, amanda, duktigt!

2011-06-27 @ 19:18:49
Postat av: Stina

Håller med om att förkläde behövs när man bakar. Du får köpa ett fint och hänga det i köket så att du kommer ihåg att använda det i fortsättningen.

2013-09-15 @ 11:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0