333

Det här är bloggens 333:e inlägg so far, det är ju typ som 666, det måste betyda nåt, right? Jag hoppas på att det betyder att min miniräknare dyker upp imorgon, annars blir jag 1600kronor fattigare och så får jag ta nattskift på kupolen varje dag och så kommer jag tillslut gå en tragisk död till mötes och så kommer jag få gräva min egen grav.
Nu sitter jag iaf och väntar på att mitt hår ska torka, det är dagens stora problem. Imorgon börjar skolan igen, jag känner mig taggad.... not. Men på kvällen blir det lite mondayfun at fridas place, glöm inte det!

är ni med jao, in da club jao?


greeeees, usch nu vill jag ha snö och 30 minus för fan


Kommentarer
Postat av: sharkeye

eru serri? Fan fö snö

2011-09-05 @ 16:57:29
Postat av: Fanny

333 betydde tydligen något, för du hittade ju miniräknaren! :D

2011-09-05 @ 17:21:55
Postat av: Amanda

Haha vad coolt att du hittade miniräknaren idag då!! men rebecca äru störd, snöööö????

2011-09-05 @ 18:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0