ÅRETS SKRATT

Årets skratt levererades idag! Min lever håller på att skrumpna ihop för att det var så kul. Jenny mitt lilla mobboffer tyckte också det var ganska kul, eller hur? Och emilia som nästan lyckades gömma sig och vara silent hela tiden. Hihihihi, älska roliga dagar! HUMOR ÄR LIVET

ps. jag gjorde ett test om jag skulle passa som lärare och det stod att det skulle jag minsann, sen kom det en hel jävla lista på vad de tyckte jag skulle kunna vara lärare i:
teater
matematik
restaurang och livsmedel
företagsekonomi
teknik
hem- och konsumentkunskap

jag tror mitt öde är klart för mig liksom

ps2. snygg bild på mig och mändy


Kommentarer
Postat av: jenny

Jodu det var ganska roligt

2012-01-18 @ 15:08:18
Postat av: amanda

hahahhaha alltså jag önskar att jag hade sett det där!! Så jävla kul.

Åh snygg bild

2012-01-18 @ 22:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0