Premiär

Idag har vår fina sharkeye krogenpremiär för hon fyllde faktiskt 18 i tisdags, GRATTIS TILL DIG! ♥
Nu sitter jag här nyduschad och funderar vad jag ska ha på mig ikväll, klänning eller jeans klänning eller jeans klänning eller jeans?! Det är ett väldigt stort problem för mig och jag har funderat på det sedan jag blev väckt av en gubbe från jukkas klockan nio på morgonen.
Ett litet rim medan jag funderar till en snäll och omtänksam människs som alltid får mig att bli glad - this one is for you jennygirl!
 
nu är det fredag och dags för fest
vi hoppas (och jag vet) att det inte blir någon pest
vi ska dansa och pausa
och självklart kaosa
sen blir det en hel del alkohol
och kanske slinker det ner lite bål
men en sak vet vi alla
jenny och jag är jävligt balla
ikväll gör vi krogen osäker och åker hem på bår
för ni vet väl alla att vår bästa jenny fyller år
 
PUSS PÅ ER OCH GLAD MIDSOMMAR FRÅN PARTYREBBAN!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jenny

FY FAN VILKET JÄVLA GRYMT RIM!!!!!!!! Tack så mycket:D

2012-06-24 @ 15:45:49
Postat av: Amanda

hahaha fy fan vad ´bra!

2012-06-24 @ 17:50:10
URL: http://amandaniemis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0